فرمولاسیون انواع تینر

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

سایر خواص فیزیکی و شیمیایی تینرها از قبیل دانسیته ، رنگ ، میزان رطوبت ، ph ، ضریب شکست نور و درصد مواد غیر فرّار نیز از عواملی هستند که در انتخاب تینر مناسب باید مورد توجه قرار گیرند . در فرمولاسیون رنگها ، رزین های مورد مصرف عمدتا ماهیت پلیمری و آلی داشته و ساختمان بلوری ندارند . این مواد در تینرها حل شده و غلظت محلول به نوع رزین و تینر و درصد این مواد بستگی دارد . تینرها می بایست متناسب با رنگ انتخاب گردند.

بعضی از انواع رنگها فقط در تینر مخصوصی حل می شوند. قدرت حلالیت تینر همان قابلیت رقیق کنندگی است ، به عبارت دیگر تینری که با مصرف کمتر ، ویسکوزیته رنگ را بیشتر کاهش می دهد و رنگ را رقیق تر و روانتر کند از قدرت حلالیت بیشتری برخوردار است. با تشکیل لایه رنگ روی سطح تینر باید به تدریج تبخیر و از روی سطح خارج شود . سرعت تبخیر می بایستی با زمان خشک شدن رنگ هماهنگ باشد تا کیفیت مطلوب تری به دست آید . نقطه اشتعال هر مایع قابل احتراق ، پایین ترین درجه حرارتی است که بخارات آن مایع با شعله یا جرقه کوچک مشتعل می شود .

نقطه اشتعال تینر به این دلیل مهم است که تعیین کننده شدت خطر آتش سوزی است . چه در هنگام انبار داری ، حمل یا در هنگام استفاده از تینرها باید میزان نقطه اشتعال تینر مورد توجه قرار گیرد.تینرها علاوه بر خطر اشتعال ، از لحاظ زیست محیطی نیز برای انسان و محیط خطرناک هستند . آنها روغنهای طبیعی را در خود حل می کنند و موجب آسیب و ناراحتی های پوستی شده و از طریق پوست جذب بدن میشوند . به علاوه تنفس بخارات تینر می تواند سبب ناهنجاری های داخلی بدن گردد .

از عوامل دیگر شناخت تینر رنگ آن است که یکی از مهمترین ویژگی آنها و نشان دهنده درصد خلوص ، کیفیت پالایش و تمیزی ظروف آنها است . رنگ تینر به خصوص در فرمولاسیون رنگهای سفید و روشن بسیار اهمیت دارد .

فرمولاسیون تینر های زیر قابل ارائه به تولید کنندگان عزیز می باشد:

تینر لوساید

تینرهای فوری : با قابلیت رقیق نمودن رنگهای فوری و سلولزی که این دسته از تینرها در انواع ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ به بازار عرضه می شوند .

تینر کوره ای : با حلالیت فوق العاده برای رقیق سازی رنگهای کوره ای که بر حسب کیفیت به دو صورت A و B قابل عرضه می باشند .

تینر استخری : برای رقیق نمودن رنگهای استخری

تینر شستشو : برای شستشو و پاکسازی دستگاههای صنعتی

تینر ورغنی

 

 

اد بلو ( AdBlue )

اد بلو ( AdBlue ) ادبلو یا مایع اگزوز دیزل (Diesel Exhaust Fluid DEEF) که در ایران واروپا به نام ادبلو AdBlue معروف است و براساس استاندارد ISO 22241 می‌باشد. ادبلو به طور کسترده در خوردوهای دیزل یورو ۵ و یورو ۶ مورد استفاده دارد. این محلول یک مایع مصرفی …

فرمولاسیون اسپری لاستیک و داشبورد

ارائه فرمولاسیون ساخت اسپری لاستیک و داشبورد در دو گرید مختلف معمولی و نانو اسپری داشبورد و لاستیک نانو با خاصیت ضد گرد و غبار با ماندگاری بالا تقویت کننده قسمت های لاستیکی و پلاستیکی بالا بردن طول عمر لاستیک  

فرمولاسیون ژل اتش زا

ارائه دهنده روش ساخت و فرمولاسیون تولید ژل اتش زا مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی خط تولید راه اندازی خط تولید پیشرفته باسرمایه اندک وسود دهی بالا به روشی جدید و باصرفه با کمترین هزینه تضمینی